Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wyszukania, a także pełnię korzystnego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej firmy najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire.
Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to wyjątkowej jakości tkanin i wspaniałemu wykonaniu swoich projektów, zyskując grono szacownych , a także niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity.
Kultowy emblemat kratki jest dzisiaj jednym z najszczególniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze pachnidła Burberry zostały wylansowane na rynku w 1981.
Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym aromatem firmy. Dziesięć lat później został zaprojektowany nad wyraz damski, świeży i finezyjny, kwiatowo-pudrowy zapach "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi.
Triumf aromatów Burberry to tradycyjny styl uosabiający równocześnie postępowy brytyjski szyk, o eleganckim i seksownym charakterze łączącym postępowość i jakość.pachnidła Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy.
producent Burberry za każdym razem zabiegała o stworzenie czegoś, co zachwyca wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego ładna i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się choćby rekomendacji od Rodziny Królewskiej.
Copyright © E-Glamour.pl