pachnidła Burberry Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wykwintnia, a także pełnię prawidłowego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej producenta najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire.
Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to nieszablonowej jakości tkanin i nieprzeciętnemu wykonaniu swoich projektów, zyskując grono szacownych , a także niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity.
Kultowy emblemat kratki jest teraz jednym z najistotniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze pachnidła Burberry zostały wylansowane na rynku w 1981.
Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym aromatem producenta. Dziesięć lat później został zaprojektowany nad wyraz damski, świeży i finezyjny, kwiatowo-pudrowy zapach "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi.
Triumf aromatów Burberry to konwencjonalny fason uosabiający jednocześnie progresywny brytyjski szyk, o eleganckim i zniewalającym charakterze łączącym postępowość i jakość.perfumy Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy.
marka Burberry za każdym razem zabiegała o stworzenie czegoś, co zachwyca wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego przepiękna i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się nawet rekomendacji od Rodziny Królewskiej.
Copyright © E-Glamour.pl