perfumy Guess to symbol odkrywczego, kreatywnego podejścia do życia, nastawienia na spełnianie marzeń. Taka filozofia przyświecała założycielom firmy, którzy przybyli do Ameryki z Maroka, by spełnić tutaj swój amerykański sen.
Udało się im to w 100 procentach. Początkowo producent Guess kojarzyła się jedynie z odzieżą. To właśnie od tego typu towarów swą działalność zaczynali bracia Georges, Armand, Paul i Maurico Marciano. Zasłynęli oni z niesztampowego podejścia do dżinsu – materiału, który w tym czasie wychodził już z mody, a dzięki nim powrócił do łask i to jak wiadomo, kierunek, który utrzymuje się do dzisiaj.
Ich produkty odzieżowe cechowały się eleganckim charakterem, były zmysłowe, nowoczesne, lecz też ponadczasowe. Dlatego marka zyskał sobie podziw. Ponadto stawiali oni na wygodę, na możliwość używania tych rzeczy w powszednim życiu.
Promowanie takiego stylu życia – nastawionego na sukces, prestiż, jest ich znakiem rozpoznawczym, także jeśli chodzi o produkty, takie jak pachnidła. Producent Guess współpracowała z takimi osobistościami, jak Claudia Schiffer, Carla Bruni, Laetitia Casta, i Naomi Campbell.
aktualnie osobą, która ma największe znaczenie w budowaniu wizerunku producenta ma Paris Hilton. W latach 90. Guess przestał się już kojarzyć wyłącznie z odzieżą, gdyż wypuścił na rynek linię oryginalnych perfum, które zdobyły sobie duże uznanie.
Orzeźwiające zapachy, bazujące m.in. Na nutach cytrusowych – to była nowość, która wzbudziła zainteresowanie. Pachnidła Guess to idealna jakość i prestiż, a świadczy o tym to, że powstają one we współpracy z takimi osobistościami z tej branży, jak Honorine Blanc, Pierre Negrin, Claudette Belnavis, Ellen Molner, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian Guillaume Flavigny itd.
Cechą podkreślającą tych towarów jest połączenie dwóch inspiracji – stylem życia amerykańskim – kojarzącym się ze swobodą, wygodą, dążeniem do sukcesu oraz ze stylem europejskim – czyli tradycją, subtelnością, zmysłowością.
Filozofia firmy jest nastawiona na promowanie marzeń o spełnianiu amerykańskiego snu o sukcesie – w każdej dziedzinie życia.