Flower by Kenzo – niezrównanie kwiatowy Jeśli uwielbiasz kwiatowe i owocowe, długotrwałe zapachy, Flower aby Kenzo jest właśnie dla Ciebie. Nuta głowy Kenzo Flower znamionuje się zapachem mandarynki i czarnej porzeczki w połączeniu z rabarbarem.
Zapach rabarbaru jest słabo wyczuwalny w Kenzo Flower żeby Kenzo,zapewnia zielony akcent. Nuta głowy Kenzo Flower jest orzeźwiająca i spokojna. I właśnie w taki sposób przechodzi w nutę serca Flower żeby Kenzo.
Zapachy kwiatowe, których nie można pominąć to piwonia, konwalia i jaśmin. Pomimo swojego potężnie kwiatowego charakteru, Flower by Kenzo w nucie serca nie jest ani zbyt słodki, ani duszny. Innowacyjna kompozycja zapachowa Nuta serca Flower aby Kenzo jest subtelna i elegancka.
Przejście nuty serca w nutę podstawową Flower by Kenzo przynosi zapach, w którym dominują piżmo, herbata i wanilia. Zapachy żeńskie Kenzo są bardzo kobiece i delikatne. Prostokątny flakon jest niezwykle ekstrawagancki i gustowny.
firma Kenzo została założona poprzez japońskiego projektanta mody Kenzo Takada. W 1970 roku narodziła się firma modowa, która obecnie międzynarodową sieć butików i jest obecna elitarnym sektorze sprzedaży detalicznej.
W asortymencie Kenzo znajdują się równocześnie drogie ubrania Prêt-á-porter, jak i akcesoria oraz pachnidła dla mężczyzn i pań. Od 1993 r. Producent należy do francuskiej grupy LVMH, a od 1999 r. Jest prowadzona bez udziału swego założyciela Takady.
Kenzo dla kobiet to pierwszy zapach wprowadzony poprzez markę w 1988 r. W 2000 r. Flower aby Kenzo zmodyfikowany poprzez hiszpańskiego perfumiarza Alberto Morillasa pojawił się po raz pierwszy na rynku, a wkrótce potem wprowadzono kolejne warianty tego zapachu.
L'Eau Pour Femme jako żeński zapach i Kenzo L'Eau Pour Homme były ostatnimi zapachami opracowanymi przez japońską wytwórnię.