Szampon do włosów Nishman Pro-Hair Shampoo 1250 ml firma: Nishman Przeznaczenie: Odżywienie, Przeciwłupieżowy Kraj: Turcja Waga/pojemność: 1250 ml wariant włosów: Do każdego typu włosów Nazwa towaru w językach obcych: Nishman Pro-Hair Shampoo 1250 ml rodzaj produktu: Szampon Skład: Aqua, Sodium Leureth Sulfate, Magnesium Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Glycol Disterate, Hydrolyzed Keratin, Tetrasodium, EDTA, Cocamide MEA, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Methylchlorisothiazolinone, Magnesium Chloride.
EAN: 8681665066420 Grupa Asil, która zagwarantuje usługi i struktury na zapotrzebowania ludzi, wznosi jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, innowacyjnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu producent bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Marka w krótkim czasie zorganizowała doświadczony, fachowy zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i świeże spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny.
Dzięki wizjonerskiej strukturze, która za każdym razem dąży do tego, co najlepsze, marka osiągnęła na scenie jednocześnie wybór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Szybki rozwój w niedługim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie lubianych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej.
Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując dobre i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do powiększania liczby krajów, które codziennie eksportuje.
Oryginalny dobór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój, a także inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, by stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju przez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi, a także użytkowaniu możliwości oferowanych poprzez postępowe podejście do zarządzania.
Dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, marka postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów, a także dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku.
Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie, a także działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION