pachnidła Thierry Mugler to stosunkowo młoda marka perfum, która pojawiła się na rynku albo raczej zabłysła niczym gwiazda w 1992 roku. Tierry Mugler, ich kreator, od lat siedemdziesiątych odnosi sukcesy w Paryżu jako projektant mody.
Wylansowanie serii perfum stało się kolejnym jego stanowczym osiągnięciem. Pod nazwą Angel pojawiły się wówczas atrakcyjne pachnidła, które, podobnie jak moda żeńska tej firmy, stały się wyzywającym symbolem kobiecości w dość ekstrawaganckim wydaniu.
Nie przez przypadek były one m. In. Reklamowane poprzez Jerry Hall, uosabianą z takim właśnie stylem i pozostającą jedną z ulubionych modelek Muglera. Perfumy te eksponuje egzotyczny i równocześnie słodkawy owocowo-miodowy zapach z dodatkiem świeżej nuty bergamoty.
Uwagę na siebie zwracają bardzo nietypowym szklanym flakonem w formie gwiazdy o błękitnej poświacie. Według wszelkich opini, które przedostały się do opini publicznej, wykreowanie tych perfum miało dość osobiste znaczenie dla Muglera, a inspiracją do ich powstania miały być jego własne wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to uwielbiał godzinami przygladać się spadającym gwiazdom.
Przesłaniem perfum stało się więc dziecięce marzenie o aniele, który schodzi z gwiazd na ziemię, aby przynieść prawidłową wiadomość. Ten oryginalny aromat stał się prawdziwą rewolucją w świecie perfum i ogromnym sukcesem producenta Thierry Mugler potwierdzanym przez znawców, a także niezliczenie wielu miłośników.
Stąd bardzo stosowną na dłuższą metę okazała się strategia systematycznego rozszerzania asortymentu tej linii perfum. Kolejne kremy i balsamy do ciała na bazie tego pierwotnego zapachu zbierają nieprzerwanie pełne euforii opinie.
Testimonial nowej edycji perfum Angel o nieco delikatniejszym charakterze stała się znów nie poprzez przypadek córka Hall: Georgia May Jagger. Tym razem gwiezdny flakon otrzymał także charakter przedmiotu luksusowego dzięki ręcznemu polerowaniu.
A*men czyli skrót od Angel for men to wersja męska tych perfum, która dzięki oryginalnej dzikiej i kwaśno-słodkiej nucie zadowala się niesłabnącym powodzeniem. Alien, a także Womanity to kolejne spomiędzy 30 serii damskich perfum tej producenta, które, choć też udane jednak nie były w stanie przyćmić blasku kreatwnego i finansowego sukcesu Angel - pierwszego i pozostającego największym.